Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
הסטודיו של נסה

תמונות ניו בורן

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ניו בורן תמונות

      אין דבר חמוד יותר מתינוק שנולד. תמונות ניו בורן תופסות את אותם רגעים מוקדמים היקרים. מדובר ביצירת תמונות מדהימות של יילודים שהורים יכולים להוקיר עד סוף חייהם. בהסטודיו של נסיה אפשר להנות מצילומי תינוקות וכל המשפחה. נסיה מתמחה בתחום צילומי הריון וניו בורן מעל 7 שנים. ואם אתם מחפשים רעיונות לצילום של תינוק שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו רשימה של רעיונות שתוכלו לנסות גם בבית וגם בסטודיו. בנוסף, יש לנו כמה טיפים חיוניים לצילום .זה הזמן להתחיל עם רעיונות לצילום תינוקות. צילום תינוקות יכול להיות עסק מסובך. ותינוקות הם לא תמיד הדוגמנים הכי נוחים. כדי להשיג תוצאות מעולות, לא משנה מה מצב הרוח של תינוקך, תזדקקו להרבה רעיונות.

      תמונות ניו בורן – רעיונות

      • בדרך הביתה – כאשר עוזב את בית החולים, הוא מבלה את רוב זמנו עטוף בשמיכות. זה מגן ומחמם אותם ממזג אוויר לא רגיל. וכשרק פניו של התינוק מציצים מתחת לשמיכה, מקבלים תמונות ניו בורן מהממת.
      • חיבוק של אמא – החיבוק האוהב של אמא הוא המקום הטוב ביותר שבו יכול להיות תינוק. האינסטינקטים האימהיים מכוונים להגנה וחינוך. ושם הילד מרגיש הכי בטוח בתקופה הכי פגיעה בחייו. אם האם מחזיקה את התינוק קרוב, מתקבלת תמונה נהדרת. תינוק והאימה ישכחו מנוכחות המצלמה. ויהיה ניתן לצלם כמה תמונות עדינות וטבעיות יפות של אמא וילד.
      • בזרועות של אבא – האב גם ממלא תפקיד מכריע בהתפתחותם של ילדים. ולתפוס את הרגעים הטבעיים בין אב לילד הוא רעיון נהדר לצילום. תנו לאבא לשמור על הילד. אל תסיחו את דעתם עם הוראות מיותרות. תנו להם להירגע ולהרגיש חופשי לתמונות טבעיות.
      • פנים אל פנים – זאת התנוחה טבעית ביותר. האם מחזיקה התינוק מולה. היא תומת בגבו ובראשו של הילד כך שהם במצב פנים אל פנים.

      צילומי ניו בורן תמונות

      תנו להם להרגיש מחוברים. אידיאלי כאשר הילד ער, אבל גם כשהוא יושן, תקבלו תמונה נהדרת. האם גם יכולה ללחוש או לשיר לתינוק כדי לתת עדינות נוספת לצילום.

      יש עוד המון רעיונות לתמונות ניו בורן. חשוב מאוד שיישארו תמונות של הרגעים הכי חשובים בחיים. להזמת צילומי תינוק – צרו קשר עם הסטודיו של נסיה!

      ניו בורן צילומים

      תינוקות שזה עתה נולדו משתנים כמעט כל יום. כדי לשמור את הרגעים הללו בזיכרון, הורים רבים מזמינים סשן צילומים. עם זאת, יש כאן "אבל". אימהות רבות מאמינות שתכנון סשן צילומים לפני לידת תינוק הוא סימן רע, ופגישות עם מאסטרים מקצועיים לצילום נעשים מספר חודשים מראש. צלמים ממליצים לערוך סשן צילום מבוים של יילוד ב-14 הימים הראשונים לחייו של התינוק. יש לכך מספר סיבות. ראשית, בזמן הזה הילדים ישנים הרבה, מה שמאפשר לצלם באווירה נינוחה. שנית, הפוזה של העובר והכדור מוכרת לתינוק. אבל בעמדה הזו מתקבלות הצילומים המקסימים ביותר. שלישית, להורים צעירים לא היה זמן לצבור עייפות עקב לילות ללא שינה. אז אתה יכול לקבל שמחה לא רק מתמונות יפות, אלא גם מהתהליך עצמו.

      הסטודיו של נסיה – זה מקום ששם תוכלו להרגיש בבית, למרות שנסיה תגיע אליכם לצורך ניו בורן צילומים לביתכם – המרום הטבעי של התינוק וההורים ששם יתקבלו צילומים הנהדרים ביותר. בנוסף תוכלו לבצע צילומי משפחה וכל צילום שתרצו. האזור שניסה מגיעה – מאשדוד ועד ערי המרכז.

      לשים לב לדברים הקטנים

      • השקיעו לא יותר משעתיים ביום בצילומי תינוקות. זהו זמן השינה המשוער של התינוק בין ההנקות. צילום חוזר יכול לעייף תינוק שזקוק למנוחה שקטה.
      • בחר אזור מואר היטב. בבית עדיף למקם את התפאורה לצילום ליד חלון גדול ולצלם בבוקר או אחר הצהריים.
      • אם אתם רוצים לצלם את התינוק עירום, הצטיידו במייבש שיער. סילון אוויר חמים (לא חם!) המכוון לתינוק לא יתן לו לקפוא, גם אם הצילום מתעכב מעט.
      • עבור תמונות עם קומפוזיציה מורכבת, תצטרך עוזר, אז הזמן חבר או קרובי משפחה לעזור.
      • דאגו לרקע לתמונות. זה יכול להיות שמיכה מתוחה אנכית, כיסוי מיטה או אפילו טפט עם דפוס מתאים.

      בסיס מגבות לתינוק ישן

      אם תזיז את ילדך תוך כדי ניו בורן צילומים, אתה מסתכן בהפרעה לשנתו. כדי לא להפריע לתינוק שוב, הכינו מצע בסיס ממגבות נקיות לבנות או צבעוניות לבחירתכם… אפשר גם להזיזו בלי להעיר וזה גם ישמש כרגע יפה.

      רוצים לתעד את תינוקכם החמוד והמתוק שרק נולד – אנחנו ברצון נגיע ונצלם אותו ישן או אצל ההורים בידיים. זיכרונות מתוקים מובטחים!

      צילומי ניו בורן מחיר

      מעטים האנשים שיכולים להישאר אדישים מצילומי תינוק, כשמסתכלים על תמונות של תינוקות בני שבועיים ישנים מתוקים בתנוחות חמודות ונוגעות ללב, אמא לתינוק כשרואה את התמונות האלו רוצה שהתינוק שלה יהיה גם דוגמן בצילום כזה. אבל לא כל ההורים מחליטים לעשות צילומי ניו בורן מחיר לפעמים גבוה. איך בוחרים צלם? האם תהליך הצילום בטוח עבור התינוק? ומתי זמן מתאים לצילומים?

      לעתים קרובות, אימהות אינן יודעות שהזמן הטוב ביותר לצילומים של התינוק הוא השבועיים הראשונים לחייו, כאשר התינוק עדיין לא איבד את ההרגל של תנוחה פיזיולוגית תוך רחמית ושנתו אינה כל כך רגישה. לאחר מכך לא כל כך קל לשים את הילד בתנוחות הדרושות.

      הסטודיו של נסיה – צילומי ניו בורן מחיר מורכב מכמה גורמים

      מומחיות. צלמת נסיה מצלמת תינוקות כבר יותר מ-7 שנים, במשך זמן הזה צילמה יותר מ-100 תינוקות שנולדו. ולמדה היטב את המאפיינים הפיזיולוגיים של תינוקות, ותנוחות בטוחות. נסיה יודעת לקחת את התינוק נכון, איך להניח אותו כך שיהיה נוח ולא ילחץ בשום מקום.

      זמן הצילום. זה יכול לקחת יום שלם, עד 5 שעות. בעבודה צלמת מתחילה בעיקר מהתנהגות התינוק. עדיף לא למהר לשום מקום, להרגיע ברוגע ולשים את התינוק בתנוחות הנכונות ללא התייחסות לזמן. צלמת מקצועית עובדת עד להשגת התוצאה הרצויה, זה יכול לקחת יום שלם, או כמה שעות. תלוי בתינוק אם התינוק החליט להראות את האופי שלו, או סתם רוצה להיות עליז. החיוכים של ההורים כשצופים בתמונות מוכנות הם הערך הכי גדול עבור צלמת מקצועית.

      אביזרים נלווים. הרבה פעמים שואלים את הצלמת שאלה בהזמנת סט צילומים: כמה תמונות יהיו. תשובה היא – המון! בסטודיו יש המון אביזרים, שאפשר להשתמש בהם ולעשות צילום עם כל אחד מהם.

      מקום הצילום. אתם יכולים לבחור איפה לעשות צילומים של תינוק שלכם. זה יכול להיות בסטודיו, בבית שלכם או בחוץ, איפה שהתינוק ירגישו הכי נוח.

      תזמינו את הצילומי ניו בורן בהסטודיו של נסיה, הסטודיו נמצא באשדוד אך מקבלים הזמנות גם מאזורי מרכז, השרון וירושלים.

      צילומי ניו בורן

      כל היום אנחנו מצלמים כל דבר שזז, ובטח את התינוק שרק נולד אתמול, אז מה זה בעצם צילום ניו בורן, ומה מיוחד בו?

      צילומים של ניו בורן הם בעצם אלבום צילום שתופס את השבועות הראשונים לחייו של תינוק. דרך הצילומים שנעשים על ידי צלם מקצועי, אנו מצליחים להקפיא את הזמן ולשמר זיכרונות מימיו הראשונים של התינוק, כשהוא עדיין קטן ומנומנם. צילומי ניובורן הם דרך מיוחדת לזכור את התמימות והיופי של ילד שזה עתה נולד וניתן לחזור אליהם לאחר מכן בכל שלב במהלך החיים. היתרונות של צילומי ניו בורן הם רבים. ראשית, הוא לוכד את השלב העדין והשברירי של התינוק , שלב שלעולם לא יחזור על עצמו. תמונות ניו בורן מספקות גם נחמה להורים בימים המאתגרים של הורות חדשה, שכן הם יכולים להסתכל אחורה על התמונות הללו ולזכור את התקופה המיוחדת. בנוסף, צילום של הקטנטנים מספק הזדמנות ייחודית להורים לקבל תמונות מקצועיות ויפות של תינוקם, אותן ניתן להציג בביתם ולשלוח לבני משפחה וחברים.

      ניו בורן צילומים – איך עושים את זה

      הצילום נעשה בדרך כלל בשבועות הראשונים לחייו של התינוק כאשר הוא טרם התפתח, ואפילו קצת עובר עדיין. צלם יגיע לבית התינוק ויקים מיני סטודיו עם כל מה שצריך על מנת להוציא תמונות איכותיות ויפיפיות. לאחר מכן, הצלם יצלם סדרה של תמונות במצבים שונים, עם ההורים ובלי. לעיתים גם האחים יצטרפו למספר תמונות חמודות וילכוד את הרגעים המרגשים של משפחה שגדלה. על הצלם להיות מנוסה בצילום של ניו בורן, שכן זה אירוע שונה מצילום משפחתי רגיל.

      צילומי ניו בורן

      בנוסף עליו להיות עדין ורגיש, שכן תקופת הלידה עלולה להכניס מתחים לבית. כאשר בוחרים צלם לצילומים, חשוב לחפש מישהו שיש לו ניסיון בצילום מסוג זה. מומלץ לחפש צלם עם תיק עבודות מרשים של תמונות איכותיות של תינוקות ואשר קיבל ביקורות חיוביות מלקוחות קודמים. כמו כן, חשוב לבחור צלם שאתם מרגישים איתו בנוח, כיוון שתבלו איתו זמן לא מבוטל במהלך הצילום. בנוסף, כדאי לדון עם הצלם על הוויזאן שלכם לתמונות ועל הדרישות הספציפיות שלכם לצילום.זוהי תקופה קצרה ונדירה בחייו של הילד, ותרצו לקבל את התמונות הטובות ביותר.

      חיפשתם צלמת מקצועית שתוציא את התמונות הטובות ביותר? הגעתם למקום הנכון

      נסיה היא צלמת מיומנת ומנוסה המתמחה בצילומי הריון ומשפחה. אם אתם מחפשים תמונות מדהימות ובלתי נשכחות של הניו בורן, אתם בהחלט צריכים לשקול לשכור את נסיה ליום צילומים בלתי נשכח עם הגוזל שזה עתה נולד. עם הידע הרב והמומחיות שלה בתחום, היא מסוגלת לתפוס את הרגעים הקטנים והכל כך מיוחדים בצורה טבעית ויפה כאחד. הכשרון של נסיה ללכוד את הסיטואציה המיוחדת הזו  והיכולת הייחודית שלה להתחבר להורים טריים ולתינוקות היא מה שמייחד אותה מצלמים אחרים. בין אם אתם מחפשים תמונה באיכות גבוהה של התינוק החדש או סדרה של תמונות שמספרות את הסיפור של השבועות הראשונים של תינוקכם, נסיה  היא הבחירה המושלמת ללכידת הזיכרונות שתשמרו לכל החיים, בהחלט לא תתחרטו.

      קידום אתרים קידום אתרים

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר